ntroduction

Το Psychlone είναι μια μορφή διαγωνισμού ήχου για το αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί για να συλλάβει τον πρωτότυπο ενθουσιασμό μιας εξαιρετικής ηχητικής στερεοφωνικής εγκατάστασης αυτοκινήτου. Αυτή η μορφή έχει επίσης σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί τη συντριπτική πλειοψηφία από τους λάτρεις του ήχου αυτοκινήτων που σχεδιάζουν και κατασκευάζουν τα συστήματά τους για να ακούγονται εξαιρετικά σε μέτρια έως υψηλά επίπεδα ακρόασης. Το ηχητικό σύστημα κάθε διαγωνιζόμενου βαθμολογείται με βάση το πόσο δυνατά θα παίξει (SPL), την απόκριση συχνότητας του συστήματος (RTA) και την ποιότητα εγκατάστασης. Αυτά τα στοιχεία αποτελούν τη βάση για ένα διαγωνισμό Psychlone.

  • Το επίπεδο πίεσης ήχου (SPL) χρησιμοποιείται για να καθορίσει πόσο δυνατά μπορεί να αναπαραχθεί το στερεοφωνικό σύστημα.
  • Η ανάλυση πραγματικού χρόνου (RTA) χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της απόκρισης συχνότητας του συστήματος.
  • Η ποιότητα εγκατάστασης χρησιμοποιείται για να διαπιστωθεί εάν ακολουθούνται τα θεμελιώδη στοιχεία της σωστής εγκατάστασης μετά την αγορά.
1-1 Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να χρησιμοποιήσουν ένα μουσικό κομμάτι από το CD  dB Jams Vol 20 (ή ένα ψηφιακό αντίγραφο του CD) για το τμήμα SPL του διαγωνισμού.

Πρόσθετες οδηγίες:

  • Εάν ένας διαγωνισμός  πραγματοποιηθεί πριν από την κυκλοφορία του επίσημου CD, τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί  το CD του προηγούμενου έτους. (Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.dbdragracing.gr για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το επίσημα εγκεκριμένο CD της τρέχουσας σεζόν.)
  • Μόνο οι ΔΙΑΓΩΝΙΖΌΜΕΝΟΙ με ενεργή κάρτα μέλους για την χρονιά  στο dBDRA μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα ψηφιακό αντίγραφο του CD  dB Drag Racing. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να παρουσιάσουν την κάρτα μέλους τους στον κριτή για να αποδείξουν την επιλεξιμότητά τους.
1-2
  • Ρυθμίσεις στο ηχοσύστημα μπορεί να γίνουν ενώ το όχημα μετράται για το τμήμα SPL του αγώνα, υπό τον όρο ότι δεν παραβιάζονται άλλοι ισχύοντες κανόνες.
  • Οι ρυθμίσεις του ηχητικού συστήματος απαγορεύονται κατά τη διάρκεια της μέτρησης για το τμήμα RTA του διαγωνισμού.
1-3 Ο κινητήρας στο  όχημα του αγωνιζόμενου μπορεί να λειτουργεί κατά τη διάρκεια των μετρήσεων εφόσον ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η λειτουργία του οχήματος ή του ηχητικού συστήματος δεν πρέπει να θέτει σε κίνδυνο τον κριτή, τον αγωνιζόμενο, τους θεατές ή οποιαδήποτε πραγματική ή προσωπική ιδιοκτησία στις εγκαταστάσεις.
  • Το φρένο στάθμευσης(χειρόφρενο) του οχήματος πρέπει να ρυθμιστεί.
  • Οι τροχοί πρέπει να ασφαλιστούν
  • Το καπώ πρέπει να είναι κλειστό.
  • Οι μέγιστες στροφές ρελαντί δεν πρέπει να υπερβαίνουν τις 2000 σ.α.λ.
  • Ένας απομακρυσμένος διακόπτης σβησίματος του  κινητήρα πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμος από το εξωτερικό του οχήματος για όσους αγωνιζόμενοι βιδώνουν (σύσφιξη, ταινία κ.λπ.) τις πόρτες του οχήματος κλειστές ενώδιαγωνίζονται.

Είναι ευθύνη του διαγωνιζόμενου να συμμορφωθεί με τους όρους που αναφέρονται παραπάνω. Οι αγωνιζόμενοι που διαπιστώνεται ότι παραβιάζουν μία ή περισσότερες από αυτές τις προϋποθέσεις μπορεί να εξαλειφθούν από τον διαγωνισμό.

1-4 Οι αγωνιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν να παραμείνουν είτε εντός είτε εκτός του οχήματος κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, υπό την προϋπόθεση ότι δεν παραβιάζονται άλλοι ισχύοντες κανόνες.

Οι διαγωνιζόμενοι που επιλέγουν να παραμείνουν στο εσωτερικό του οχήματος κατά τη διάρκεια της μέτρησης πρέπει να πληρούν τις ακόλουθες απαιτήσεις:

  • Μόνο ο αγωνιζόμενος επιτρέπεται να είναι μέσα στο όχημα. Οι επιβάτες απαγορεύονται.
  • Μέτρηση SPL – Ο αγωνιζόμενος πρέπει να καθίσει στο κάθισμα του οδηγού.
  • Μέτρηση SPL – Ο διαγωνιζόμενος πρέπει να φορά κατάλληλη προστασία ακοής ανά πάσα στιγμή. Η αφαίρεση της προστασίας της ακοής στο εσωτερικό του οχήματος θα οδηγήσει σε μηδενική βαθμολογία.
  • Μέτρηση RTA – Ο αγωνιζόμενος πρέπει να καθίσει στο κάθισμα του οδηγού αν το μικρόφωνο RTA τοποθετηθεί στην πλευρά του συνοδηγού του οχήματος. Ο αγωνιζόμενος πρέπει να καθίσει στο κάθισμα του συνοδηγού αν το μικρόφωνο RTA τοποθετηθεί στην πλευρά του οδηγού του οχήματος.
  • Ο διαγωνιζόμενος πρέπει να υπογράψει ένα δελτίο συμμετοχής dBDRA που περιλαμβάνει παραίτηση/αποπίηση ευθήνης του διοργανωτή και  το οποίο δηλώνει ότι ο διαγωνιζόμενος αντιλαμβάνεται ότι “η έκθεση σε υψηλά επίπεδα ηχητικής πίεσης μπορεί να οδηγήσει σε προσωρινή ή μόνιμη απώλεια ακοής”.
  • Είναι ευθύνη του αγωνιζόμενου να λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας όταν χειρίζεται το ηχητικό σύστημα σε υψηλά επίπεδα ηχητικής πίεσης.
1-5  Η πόρτα του οδηγού πρέπει να παραμείνει στην πλήρως ανοιχτή  θέση κατά τη διάρκεια του τμήματος μέτρησης SPL του διαγωνισμού. (Οι υπόλοιπες πόρτες, παράθυρα ή άλλα ανοίγματα στο όχημα μπορούν να ανοίγουν ή να κλείνουν κατά την κρίση του διαγωνιζόμενου, εφόσον δεν παραβιάζονται άλλοι ισχύοντες κανόνες).

Εξαίρεση
Οι τοπικοί νόμοι, τα διατάγματα,  ή τα θέματα ασφάλειας μπορεί να απαγορεύουν υπερβολικό θόρυβο. Εάν συμβαίνει αυτό, τότε όλες οι πόρτες, τα παράθυρα και τα άλλα ανοίγματα στο όχημα πρέπει να παραμένουν κλειστά όταν ανταγωνίζονται.

1-6 εγκατάσταση

  • Όλος ο εξοπλισμός ήχου πρέπει να είναι μόνιμα τοποθετημένος μέσα στο όχημα και δεν πρέπει να παρεμβαίνει στην κανονική χρήση του χώρου επιβατών. (Η περιοχή μπροστά από τις κολόνες)